onsdag 12 december 2012

12-12-12 12:12

Ja, klockan är faktiskt exakt 12:12 när jag börjar skriva detta inlägget. 
Tänk att jag råkade titta på klockan 12-12-12 12:12. Är det nu jorden ska gå under?

Jag hoppas inte det för igår bokade jag och bästa Maria biljetter till Cirkus Cirkörs nya föreställning
 Knitted Piece.
Jag och Eddy såg föreställningen Wear it like a crown i januari och den var helt fanastisk.
Så den här föreställningen som har stickat och garn som sin grund kan inte vara annat en helt galet bra!



Något att längta efter!

..och jag har faktiskt något att se fram emot redan ikväll då jag och min barndomsvän Martina ska se The Hobbit, pepp!

3 kommentarer:

  1. Jag var inte uppmärksam på denna magiska tidpunkt, typiskt!

    Misstänker att du kollade på Nobelmiddagen och Cirkus Cirkörs uppträdanden där, för att få en liten tjuvkik på vad som komma skall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag missade faktiskt liveframträdet men såg det på SVT play efter att en som varit med och gjort rekvesitan länkade i online stickcafé på facebook. Magiskt vackert!

      Radera
  2. kul! köpte ni också till den 23e? vi kunde ju gå ut och äta eller ngt innan?? kramli

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg