söndag 31 mars 2013

Katt på ull

Katter verkar vara väldigt förtjusta i stickade plagg!
Så fort jag har något nystickat på blockning på en handduk på golvet så kan jag räkna med att inom några minuter ligger det en katt ovanpå!
Igår blockade jag min angoratröja som nyss blivit klar och det var slagsmål mellan min katt och lillebrors katt om vem som skulle ligga på tröjan. När den sen var torr och låg på hopvikt på bordet låg de istället där mitt på den.

Här kommer en liten animation av katt på ull genom tiderna!
Man kan riktigt se att Muffins enda tanke är "MIN!"

creator

3 kommentarer:

  1. Ja de är för goa!
    För några år sedan kunde jag inte hitta ena katten, till slut gick jag ut på balkongen. Där låg han på min kofta som jag lagt ut för att den skulle torka lite fortare i den goa värmen. Missen låg där så fint och mös.

    SvaraRadera
  2. Min kompis har en hund som fullkomligt ÄLSKAR lukten av ull, och allra helst lite fuktig. Hon har lyckligtvis ett stort bord där hon kan blocka sina sjalar och liknande, för annars skulle han bädda in sig riktigt ordentligt varenda gång. :)

    SvaraRadera
  3. Haha, detsamma gäller mina katter. Framför allt den ena, hon ska alltid ligga och gno sig på mina blockningar.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg