söndag 2 juni 2013

På fönsterbrädan

Det är bra att vara försedd med vänner och kollegor som känner en väl och vet vad man gillar!
På min födelsedag fick jag två krukor av Eddy med stickmönster på, av min kollega fick jag tre små träd som han själv dragit upp från frön.
Nu står de alla och trivs i mitt fönster!

 I stickkrukorna ifrån Eddy fick det flytta in två pelargoner!

 Emellan står denna ljuslykta och gottar sig, den köpte mamma och pappa med som present ifrån Prag


Mina tre små trädkompisar, ett olivträd, en kaffeplanta och ett mandarinträd. De fick vars en kopp ifrån Lagerhaus att bo i!

Nu känns det genast mycket mer mysigt och ombonat i mitt lilla rum, förträffligt fint! Dessutom tänker jag på mina tings fina givare varje gång jag ser dem, en perfekt påminnelse om vilken tur man har!

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg