söndag 1 februari 2015

Svenska småfåglar av MoodsofColors

Jag hoppas ingen har missat MoodsofColors serie med handfärgat sockgarn med färgställningar hämtat från våra vackraste, svenska småfåglar.
Jag tycker det är en fenomenalt bra idé och den är så väl genomförd. Jag har rätt mycket gått ifrån att sticka med flerfärgade garner men de här sockgarnerna kunde jag bara inte låta bli.
Härvorna har gått som smör varje gång hon lagt upp nya omgånar på etsy så håll utkik på MoodsofColors instagram ifall du inte vill riskera att missa nästa släpp!

I brevlådan damp det ner en Gröngöling, en Rödhake och en Domherre.

De är så fina att jag inte vet vilken jag ska börja med...jag tror det blir ett par Rödhakesockar först eftersom det är min favoritfågel.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg