onsdag 7 februari 2018

Mindre än 10 veckor

Vi är nu i vecka 31 och det är därmed mindre än 10 veckor kvar tills vi får träffa bebis, som vi längtar! 


Jag mår fortfarande väldigt bra, inga foglossningar, jag är fortfarande ganska rörlig även om strumppåtagning numera är en stor utmaning. Jag har fortfarande (enligt alla tyckare) en vääääldigt liten mage men enligt min barnmorska växer den precis som den ska.


Att ta bilder ut grodperspektiv har plötsligt blivit mycket roligare än innan jag var gravid, hehe..

5 kommentarer:

  1. Typiskt tradiga tyckare! Skönt att du mår så bra fortfarande :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är trist, vissa åsikter kan en bara få lov att hålla för sig själv helt enkelt :)

      Radera
  2. Ååh så fin du är! Så spännande att få se vad det är för en liten där inne.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populära inlägg